طرح بهاره فروش اقساطی محصولات طب سنتی-اسلامی در طب شیعه

فعال محترم طب سنتی …        گل زیبای بهاری

ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان …

فروشگاه اینترنتی و پایگاه علمی طب شیعه بعنوان تنها مرجع تخصصی فعّال در زمینه طب سنتی، به پاس قدردانی از تلاشهای شما فعالان عزیز این حوزه مقدس، اقدام به فروش اقساطی برخی لوازم طب سنتی بمدت محدود برای اعضای سایت نموده است.

این طرح با توجه به شرایط کشور و نوسانهای دمادم نرخها، فعلاً در دو طرح بهار 1 و طرح بهار 2 به برخی لوازم که امکان فروش اقساطی را داشته اند، اختصاص یافته است.

با توکل بر خدا، انشالله در ماههای آینده با گسترش طرحها و دامنه سبد محصولات مختلف مورد استفاده در طب سنتی، در تعامل با اعضای سایت خدمات اقساطی ویژه ای ارائه خواهد شد.

طرحهای فروش اقساطی/شرایطی…

طرح فروش بهاره فروشگاه طب شیعه امسال شامل 2 طرح بهار 1 و طرح بهار 2 می باشد.

طرح بهار 1 بصورت خرید یک ماهه با پیش پرداخت 40 درصد مبلغ، طراحی شده است و مابقی مبلغ محصول خریداری شده با افزایش 2 درصدی بصورت یکماهه از طرف خریدار پرداخت خواهد شد.

اما در طرح بهار 2، خرید با اقساط 2 ماهه خواهد بود که 50 درصد بصورت پیش پرداخت و مابقی در 2 قسط 29 روزه پرداخت خواهد شد.

مرحله اول پرداخت، 30% مابقی مبلغ خرید با افزایش دو درصدی در مبلغ و مرحله دوم پرداخت، 20% باقی مانده خرید با افزایش دو درصدی از طرف خریدار پرداخت خواهد شد.

محصولات کاندید طرح بهار …

در اولین قدم این طرح، محصولات و کالاهایی مانند لیوان حجامت، کاپ بادکش گرم پلاستیکی و انواع پمپ های برقی را شامل می گردد.

خرید دیگر لوازم ….

شما مشتری عزیز می توانید هر محصول دیگری را که نیاز داشته باشید در خارج از طرح همزمان با محصولات داخل طرح خریداری نمایید.

سبد خرید به گونه ای طراحی شده است که بصورت هوشمند میزان پیش پرداخت ها و اقساط و خرید های نقدی را محاسبه و جهت تسویه در صفحه تسویه حساب آماده می نماید.

امیدواریم با همکاری شما فعالان محترم طب سنتی-اسلامی، این طراح به خوبی ادامه یافته و ما بتوانیم خدمات ارزشمند بیشتری به شما ارائه نماییم.

جهت مشاهده محصولات کلیک نمایید

این طرح را با همکاران خود به اشتراک بگذارید

https://tebshia.com/?p=6600